طرح تعویق کنکور سراسری به کجا رسید؟-راهبرد معاصر
وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد رهبر انقلاب:‌ دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ درحال تکمیل... رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟

طرح تعویق کنکور سراسری به کجا رسید؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به صحبت‌های امروز با رئیس مجلس، طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری متوقف شده و موضوع از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 02
کد خبر: ۵۳۲۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، زهره الهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر از توقف طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری خبر داد و نوشت: پیرو صحبتی که امروز در صحن علنی مجلس با رئیس مجلس درباره تعویق کنکور سراسری داشتم، وی ضمن موافقت، گفت که موضوع تعویق را از طریق ستاد ملی کرونا پیگیری خواهند کرد.

 

وی تاکید کرد: لذا با قول قالیباف مبنی بر پیگیری، فعلا در مورد طرح دو فوریتی کنکور سراسری دست نگه می‌داریم تا ببینیم پیگیری‌ها نتیجه خواهد داد؟

 

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان مطلب خود آورده است: کمیسیون آموزش ⁧‫مجلس‬⁩ هم امروز در رابطه با ⁧‫تعویق کنکور سراسری‬⁩ جلسه ای با حضور مسئولان خواهد داشت، قطعا سلامت داوطلبان و خانواده محترم آنها برای مجلس اصل است.

 

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار